torsdag 28 maj 2009

Gnällig..

Ja men hallå på er...
Nu är det så här att jag ligger hemma o är sjuk, mitt huvud värker, min kropp värker...jag fryser är lite tjock i näsan...o det är allmänt synd om mig idag =P....
Ligger fortfarande kvar i sängen, för jag orkar inte göra något annat....funderar på att ta o kolla in några av de nya The Hills avsnitten på MTV....sen kanske spela lite Nintendo 8bitars på den här sidan...så sjukt roligt att jag hittade den sidan, jag fullkomligt älskar 8bitars!! Lite trixigt är det o spel med tangenter dock...ska kika på tradera om inte jag kan få tag på en ny konsoll (den vi hade då jag var liten, var det en av våra kissemissar som kissade på..haha)
Om jag orkar idag, ska jag laga o sy om två av klänningarna jag köpte ..o så ska jag knäppa kort med dom på mig tänkte jag..men bara om jag får nån ork i min ömma kropp=/...

Till sist lägger jag in en bild på Ms. Debbie Harry som jag hittade på fina PrettyinPinks blogg...jag delar helt o fullt hennes fascination o beundran inför denna kvinna...så grymt snygg o en otroligt grym stil!!

Inga kommentarer: