torsdag 7 oktober 2010

Dagens låt..

Måste bara lägga ut den här låten som jag hörde igår på P3, jag blev lite småsåld på den måste jag säga!=) Det är lite ojämn bloggning från min sida, men jag ägnar den större delen av min tid till att vara nykär nu för tiden=P Jag som helt hade bestämt mig för att vara ensam nu ett tag, det gick sådär måste jag erkänna....men det är ju då den dyker upp antar jag, kärleken alltså, då man minst anar det=)
Annars mår jag lite halvdant..jag är ständigt trött, fryser o är varm om vartannat, ont i huvudet mycket... Jag var till doktorn igår o tog en massa prover, dels för sköldkörteln men oxo för sockret, har ju båda grejerna i släkten så man vet ju aldrig.
Ja ja, nu ska jag ta o städa min lägenhet..konstigt att den kunnat bli så stökig med tanke på att jag knappt varit hemma den här veckan=/ men men.
Lyssna o njut så länge..

Inga kommentarer: