måndag 11 oktober 2010

VIldingen ett år..

Jag skyller på tillfällig sinnesförvirring då jag sa att Vilda fyllde ett igår, det är ju såklart idag hon fyller år! Blev lite snurrig av att kalaset var igår.. Men här kommer lite onödigt mycket bilder från gårdagen iaf, har så svårt o välja ut några så alla fick komma med.. Hon fick en stor tiger av min syster o hennes barn som hon verkade tycka om o klappa=)
Tårtan som Vildas moster gjort stod redo för födelsedagsbarnet..
..men den fick vänta ett tag för Vilda hade ju fått syn på ett stort paket..
O hon öppnade det nästan helt själv..=)
En Barbapapa sparkcykel(eller vad man kallar den), var det i paketet..
Lite tveksam först, men sen blev tyckte hon det var roligt=D
Massvis med cupcakes o bakelser hade moster Emelie gjort förutom tårtan o jag kan lugnt säga att jag fick nog en överdos av socker..=P
Ja må hon leva, ja må hon leva..
Hipp hipp hurra hurra hurra hurra..
Mums..
Många var vi som grattade den lilla trollungen..
Hon fick ju även smaka en cupcake såklart..=P
Tur att hon hade som en haklapp i form av en tröja som skyddade kläderna, för äter man tårta o cupcakes så ska det kladdas=P
O så blev det dags för mer paketöppning, men som de flesta barnen så blev hon mer fascinerad av snörena o inslagningspappret än själva presenterna..=P
Hon har nog en ny leksak för varje dag fram till jul nu..haha
Hon fick även ett par rosa hörselskydd av pappa, så att hon kan få vara med o åka traktor eller kanske till o med helikopter med sin pappa!=D
Sen fick hon en lära gå vagn som hon höll på o köra över mig o alla andra med, så snart springer hon nog omkring utan den.. usch tiden går ju så fort..
Så idag o ingen annan dag kom trollungen till världen, så hipp hipp hurra för Vilda ett år!!

Inga kommentarer: