tisdag 12 oktober 2010

I hate you so much..

Ni vet dom gånger man har umgåtts med en o samma person väldigt länge som man egentligen tycker om, men kanske inte riktigt drar helt jämnt med alla gånger. Då blir det lätt efter ett tag att man nästan har lust o skrika håll käften, eller bara stänga igen dörren bakom sig o hoppas att den andra personen fattar att den ska gå hem... Men i mitt fall kan inte jag bli av med den här personen, för den där personen är nämligen jag, mig själv, undertecknad i egen hög person. Jag är så trött, less o förbannad på mig själv så jag önskar jag kunde bara stänga mig ute från mig själv...men det hör ni ju att det är ju inte möjligt=/ Ibland funderar jag på schizofreni, jag menar jag bråkar med mig själv, jag diskuterar o dividerar...en del är för o en del är mot. Den ena drar mig uppåt o den andra drar mig neråt o jag vill bara skrika "SLUTA DRA I MIG, LÅT MIG VARA!"
Japp, jag framstår förmodligen som spritt språngande galen just nu, men vet ni en sak? Det skiter jag i. Jag kanske är mer eller mindre galen, men jag vet iaf om det o jag jobbar med det...du då?? Har du tittat dig riktigt i spegeln någon gång o granskat dig själv på djupet??
Jag har inte fått några svar på mina blodprover jag tog förra veckan ännu o det sjuka är att jag verkligen hoppas på att det ska vara något fel..jag menar varför är jag annars så in i h-vete trött, vill sova hela tiden, har ständigt ont i huvet, fryser o svettas om vartannat o är som en kola i tanken.
Idag fick jag även besked att min samtalskontakt jag har gått till här i stan, har tydligen gått o blivit långtidssjukskriven!! Jaha ja o inget besked har jag fått, det var ju tur att jag ringde dit då iaf...men nu blir det intressant o se hur lång tid det tar innan jag får nästa kontakt! Ser verkligen fram emot att börja om på nytt med ännu en person...gaaaahw!!
Jag är hemma sjuk idag förresten, vilket jag var igår oxo...ligger inne i mörkret o sover o sover o hoppas på att nästa gång jag slår upp ögonen så ska jag känna att "Åh vad pigg jag är!" Men det händer liksom inte...
Äsch..ska dra mitt trötta, arga o sjuka jag in i duschen o hoppas på att mitt pigga jag hoppar fram o drar mig uppåt igen..
Fy fan, vad jag är less på att vara jag idag...
Kelis låt Caught out there får stå för den här dagen o för mig själv, trots att den handlar om en kille..

Inga kommentarer: