söndag 17 oktober 2010

Sometimes the time just fly by..

Har precis titta på Machete(som jag skrev om för några dagar sedan), som kanske inte var någon höjdarfilm men den var rätt underhållande o jag gillade den av någon knepig anledning. Ett stort plus var helt klart Michelle Rodriguez i slutscenerna, jösses vad snygg hon är!! Filmen är helt klart väldigt inspirerad av Tarantinos filmer, vilka jag kan ha svårt för ibland men det finns ju vissa jag gillar så som denna..
Annars i helgen har jag tittat på Idol o blivit förbannad över att det alltid är tjejer som åker ut pga alla småflickor som sitter o röstar på de sockersöta killarna trots att de gör dåligt ifrån sig...
Igår var jag o älsklingen ute hela dan o knäppte en massa kort på olika saker för att skapa lite tavlor o sätta på väggarna hemma hos honom..sen älskar jag verkligen o knäppa kort så det var ju mycket för min egen del oxo såklart, nästa investering blir nog en systemkamera känns det som. Lägger ut några bilder som vi knäppte som jag dragit genom poladroid för att få en lite annorlunda look på dom.
På kvällen var älskling, hans bror o en kompis till honom hemma hos mig o vi drack lite o drog sedan på krogen en snabbis...men man har ju alltid trevligast på förfesten eller hur?
Nu är det dags för sängen snart, tröttheten kryper sig på känner jag nu..
Men här är några bilder från igår o idag iaf..
Idag har vi varit ute o gått lite drygt en mil, knäppt lite mer kort o inrett lite hemma hos äsklingen..riktigt fint blev det, knäpper några kort då jag lånar en systemkamera igen..

3 kommentarer:

Krille sa...

Fan vilka snygga kort, är det verkligen du som har tagit dom. Du är riktigt bra, vart har ni varit för att hitta dom där platserna? Bilen var riktigt tuff

Unknown sa...

men tack så mycket=) ja det är jag som tagit bilderna o dom är knäppta här i trakterna kring Hudiksvall..

krille sa...

Jo ja antog det, riktigt snygga. Hade jag sett dom på stan hade jag nog köpt nån :).Det där har du talang för cathis.