söndag 24 oktober 2010

Hangin' around..

Idag tröttnade jag lite på att alla min örhängen ligger i en enda rul i en burk o att jag typ aldrig hittar makarna då jag väl ska ha ett par, plus att jag upptäckte att ett par stycken tyvärr sprungit sin väg bort från mig o jag kommer troligen aldrig få se dom igen=( Men men iaf, så tog jag två gamla slitna ramar som jag har haft liggandes här hemma o funderat vad jag ska ha dom till o spikade på spikar på baksidan som jag sedan fäste trådar tvärsöver o hängde sedan dit en drös med örhängen...
En med lite mer bohemiska örhängen..
..o en med lite mer kitschig stil..=) Det blev ju liksom två konstverk i sig själva.
Har bestämt att jag ska spendera lite mer tid hemma hos mig den här veckan som kommer, har ju varit väldigt mycket hemma hos min pojkvän eller oxo har han varit här o jag hinner aldrig få någon ordning här i lägenheten..men nu ska jag ta tag i det hela.
I morron är det lön oxo..jippie!!

Inga kommentarer: