onsdag 27 oktober 2010

En glad eremit..

Jag hade bestämt att idag skulle jag åka direkt hem o städa min lägenhet, därför kunde jag inte träffa älsklingen ikväll.
Men efter att ha hälsat på min kusin en sväng, sen sprungit förbi Linda för o hämta en grej som var min så kände jag då jag kom innanför dörren att "Gud va skönt o vara ensam ett tag." Jag saknar älsklingen o jag borde kunna åka o hälsa på folk eller göra en massa som måste göras, men ibland är det bara så skönt o sitta på en stol i lägenheten, se mig omkring o tänka på allt o ingenting.
Är det något jag lärt mig, så är det att jag måste verkligen ha tid för mig själv ibland, annars har jag så himla lätt att tappa bort mig själv. Jag behöver tid o tänka på allt som är jag, hur jag är o vad jag vill göra.. Det är lite det jag tror att min dröm om Beyond Retro betydde. Det att dom inte känner igen mig eller att jag inte hittar butiken, tror jag har o göra med min rädsla att återigen tappa bort mig själv i försöket att göra någon annan lycklig. Som tur är så är min pojkvän rätt självständig efter att ha varit självvalt singel i flera år, men det blir ju ändå svårt att hålla sig ifrån varann då man är kär.=) Men man måste nog längta lite för att få kärleken att växa, tror inte ni det?

Bild: www.szenfeld.com/blog

Inga kommentarer: