måndag 25 oktober 2010

Let's go out with a bang..

Måndagmorgon, en ny vecka med fem dagar kvar till helgen...måndagmorgon, som oftast brukar kunna vara grå o trist o bara jobbig! Men jag har bestämt att den här dagen ska bli annorlunda, hela den här veckan ska bli annorlunda o jag börjar med att lyssna på underbara 80talsrockarna i Danger Danger.. Bang bang..inget kan ju få en på humör så som ljuva åttiotal=P
Har ni tänkt på det där med drömmar, hur mycket ska man egentligen läsa in i dom? Jag har drömt nu i nästan två veckors tid att jag ska gå till Beyond Retro, där jag jobbade förut..men att jag inte hittar dit. Jag går trappa upp o trappa ner o genom korridorer o klättrar i stegar. Då jag till slut kommer fram så känner dom inte igen mig, dom pratar inte med mig. Jag har en aning själv om en betydelse på drömmen, men kanske jag bara läser in för mycket. Hur viktig är dom tro?? Nu blir det jobbet..

Inga kommentarer: