torsdag 21 oktober 2010

Full moon..


Asså jag vet inte..jag har sovit dåligt i några nätter nu,önskar jag kunde säga något som att det beror på nätter fyllda av galet sex, men tyvärr så är det inte därför jag sover dåligt, uten det beror lite på allt det här; jag har gått upp fyra kilo sedan jag skaffat pojkvän(så nu börjar kläderna bli för små igen o jag får återvända till tightsen som legat o väntat i garderoben o bidat sin tid i vetskapen om att jag snart lägger jeansen på hyllan o åter igen intalar mig att jeans är nog inte så sköna ändå), jag har världens tandvärk (som jag haft i två veckor nu) trots ett tandläkarbesök o sex bedövningssprutor idag där bedövningen smakade pyton o gjorde att det luktade o smakade mögel i min mun i en par timmar(hångelfritt då kan jag lova=P), sen har jag ångest över att jag har lyckats spendera mer pengar den här månaden än på flera månader tillsammans..på vad?? Inte en susning faktiskt, allt o ingenting kanske..o som grädde på moset så fick jag ju punktering på bilen idag(men som tur var skulle jag byta till vinterdäck idag, eller min kära far skulle göra det åt mig snarare)..
En liten snabb uppdatering om hur mitt liv är just nu...fast jag är ju kär oxo=D
Nu ska jag proppa i mig värktabletter o gå o sova..i morrn är det fredag o fullfart mot helgen!!
God natt på er..hoppas ni kan sova trots fullmånen, den var så underbart fin i morse då jag for på jobbet..som en stor guldpeng lyste den upp den frostiga marken o den första snön som ligger kvar här o där. Jösses vad tiden går fort..nu är vintern på ingång o jag som tyckte det nyss var maj o jag var på väg hem med mitt flyttlass..
Nej, nu måste jag verkligen lägga mig jag har ju jobbat tolv o en halv timme idag så ögonen går i kors nu..
over and out..

Inga kommentarer: