söndag 31 oktober 2010

Halloween..

Det blev ju som sagt lite partaj igår ändå=) Kim kom förbi, klädd som en söt liten skolflicka o vi satt o drack lite o surrade om karlar, klädstilar o det faktum att vi borde höras o umgås även då vi inte festar=P
Vid nio kom älsklingen o hans bror Klas(bilden) o gjorde oss sällskap.

Jag drack vitt vin(bland annat), har börjat köpa olika flaskor varje gång nu då jag dricker för att prova på lite olika..det här var inte mitt bästa köp..
Här är min underbara älskling, jo han har ju ett namn oxo=P Nils heter han, men kallas för Nisse. Han heter Uno i mellan namn, vilket jag tycker är helt fantastiskt gulligt o han är oxo den enda jag träffat som heter Uno.=)
Han är fantastisk på så många sätt o jag är så kär så jag håller på o spricker av glädje=D
Han har oxo en sån förmåga o få mig att känna mig så trygg o speciell.
Så nu har ni ett ansikte på min älskling som jag skriver om lite då o då..=P
Klas är en av Nisses fem(!!) brorsor o är hans lillebror som är lika gammal som mig, men ser på något sett äldre ut än Nisse tycker jag.
Kim o han diskuterade hockey o Klas sjönk i Kims ögon då han sa att han höll på Brynäs, eftersom hon är en sann o trogen Djurgårdare=)
Finast
Vi satt hela kvällen i mitt kök o det blev lite kortspel, mycket blandad musik..bland annat Havet är djupt spelades några gånger haha..
Så synd att inte skärpan var nå bra på de här bilderna som Kim tog..men jag tycker om dom så mycket ändå=)
Puss på de älskling..

SÅ kikade Nisses o Klas kompis Andreas förbi, som varit o tittat på Brynäs spelat..o jag minns faktiskt inte om de vann eller hur det var, en han var på bra humör iaf..
..o vad kan man säga "boys will be boys"=P
Kim pratar om något viktigt ser det ut som..
..för killarna hade totalt fokus på henne..kan ju ha o göra med att hon är så fantastisk snygg oxo=P
Love you..

Såhär ser pumpan ut som jag gjorde i ordning igår, ganska bra för o vara första gången eller hur??=P Det blev en med lite inspiration från Nightmare before Christmas..
Det var den Halloween det o nu ska jag vara nykter hela november har jag bestämt, inte en droppe alkohol ska jag dricka.
Japp, så var det med det..

Inga kommentarer: