tisdag 12 oktober 2010

Guldkorn..

Är hemma från jobbet idag med, men tror att jag kanske mår lite bättre. Spenderar dagen hemma hos älsklingen medan han är på jobbet, hade ju vart trevligare om han varit hemma oxo förstås men någon av oss måste ju jobba eller hur=P Jag har inte sovit särskilt bra i natt, svettats flera liter o vaknat typ varje halvtimme...svettningarna kanske är bra i o för sig om det kanske tyder på att febern är på väg bort..
Men men, då jag ligger här under täcket trist o grå så fördriver jag tiden genom att kolla igenom alla bilder från lookbook.nu som jag sparat för att de är mina favoriter. Älskar att gå in på den sidan eftersom det finns så himla mycket snyggt o titta på, det är fotografierna i sig, stilarna o tjejerna är ju inte fy skam de heller=P Det är en stor inspirationskälla för mig o gå in på den här sidan helt enkelt..så här är en del av mina favoriter..
Asså jag dör, tänk o ha den midjan!!
Ge mig ett par röda Dr.Martens..NU tack!=P
Gypsyqueen..
Jag hatar ju cigaretter, men av någon anledning gör det sig snyggt på bild..beror ju kanske på vem som håller i ciggen oxo=P
Lite rock'n'roll sådär..
Snyggt med rött hår o vem har sagt att man måste vara brun för o vara het..kolla bara på tjejen i bikini!!

Inga kommentarer: