fredag 3 juni 2011

Barfota utan strumpor o skor..

Då förmodligen hela Sveriges befolkning är ute o njuter av det fina sommarvädret, så ligger jag inne med huvudvärk o en annalkande förkylning. Den valde att börja slåss med mig de här dagarna då jag jobbat som ett djur, sovit alldeles för lite o haft en del i mitt privata som krävt kraft o tanke..så det känns som om jag lämnat walkover, finns inte så mycket kraft o kämpa emot med.
Men jag for ut till mamma en sväng iaf, Vilda hade inte hunnit komma tyvärr. Men såhär såg jag ut iaf, bry er inte om den sura minen=/. Kjolen är ett nytt fynd från tradera o toppen är från Beyond Retro. 
Underbart o äntligen kunna gå barfota i gräset, älskart=) 
Men att sola med huvudvärk o förkylning, kan jag tala om, är inte nån bra idé. Det visste jag ju redan, men jag tänkte en liten stund går väl bra....jo hej du, nu ligger jag däckad med skallebanken från helvetet..
Så nu ska jag sova, försöka låta bli o ta nån huvudvärkstablett o bli lite piggare till ikväll då jag ska ta o umgås lite på tu man hand med Lindis...eller ja lägg till en halva oxo, Alfons är ju oxo med på ett hörn=P

Inga kommentarer: