fredag 24 juni 2011

Before and after o en glad midsommar!!

Jag ser lite lätt störd ut på den första bilden(nyvaken o trött), men så ser mitt hår ut då jag har bara mitt eget, det som inte syns är att ena sidan bara går till axeln eftersom jag hade ju ena sidan rakad för nåt år sedan o det tar sin lilla tid o få det att växa ut=/ 
O såhär ser jag då ut med löshår, allt är jämnlångt o jag har något tjockare hår. Intte världens bästa bilder kanske, men ni har ju sett hur det ser ut förr oxo..men jag älskart iaf!!=) O som sagt jag har gjort det hos min fina Lindis på Style It
Nu ska jag ta o dra iväg för att fira midsommar!=) Det verkar som att jag hade rätt angående vädret sol, regn, sol, regn..men vad gör det i rätt sällskap blir allt bra=)Puss på er o ha en underbar dag o kväll!!

Inga kommentarer: