torsdag 16 juni 2011

Cover my eyes and tell me who I am..

I måndags träffade jag min nya psykolog, hon som jag träffade för några veckor sedan för att prata om ätstörningar. Allt känns så himla lätt med henne, jag pratar o pratar o vi diskuterar, hon påpekar något o en aha känsla fyller mitt sinne. Jag skulle bestämma mig efter den här gången om jag ville fortsätta träffa henne, men jag hade ju bestämt mig redan innan o efter att jag öppnat min mun o låtit orden rinna ur mig i en timme så sa hon att ja, det är nog lika bra att vi fortsätter träffas haha
Hon påpekade min ålder, att jag är född -83, men efter allt jag berättat om mitt liv o mina erfarenheter osv så kunde jag lika gärna varit född -63. "Det du berättat för mig under den här timmen, är sådant man annars vanligast ser på film, läser i romaner eller vetenskapliga böcker.." O det här var efter en timme..
Jag önskar ibland att jag kunde berätta allt här, men vissa delar av mitt liv o mitt inre delas bara med mig själv o eventuell psykolog.. "There are things that are better left untold" men ibland riktigt svider det inom mig av allt jag bär på o jag undrar om jag nånsin kommer att kunna berätta för mina närmaste om vem jag egentligen är, eller har varit.
Bild: weheartit.com

2 kommentarer:

Anonym sa...

vem du än har har varit och vad du än gjort kommer du alltid ha en plats i mitt hjärta! kramen Bullen :)

Unknown sa...

men gulle du vännen..tack o detsamma..kram kram