fredag 17 juni 2011

Torsdagsfika..

Igårkväll var jag på klubben(North Trail MC) i Jättendal eftersom det var torsdag..o torsdag betyder fikakväll där=) Jag har förut brukat hänga på Elin dit ibland o jag har även jobbat där på vissa fester o varit "bartender". Men den här gången följde jag med Peter(närmast i bild o som syns sämst=/) "Masen", som är från Dalarna från början kikade förbi för en skvätt kaffe, likaså Lasse som sitter i mitten..o Peter då förstås=)
 Sen dök även Elin upp o med sig hade hon, till min stora lycka, lilla Vilda!=) Som charmade alla som vanligt, här är det Håkan som faller=P
 Världens finaste svägerska!=) 
 O världens finaste o goaste lilla unge!!
Lite kort hur gårdagskvällen var o det lär dyka upp fler bilder från klubben framöver=P
Nu blir det jobbet, pigg o kry serru=P

Inga kommentarer: