söndag 5 juni 2011

Frysta hallon o barfota i slottet av Versailles..


Igår gick jag till Kim, med tanken att vi skulle glo på nån rulle o käka popcorn o mysa..men det blev mer prat o vindrickande(vitt vin med frysta hallon i plus mörk choklad, mums!!) än filmtittande=P I bakgrunden hade vi dock på Marie Antoinette, med finaste Kirsten Dunst i huvudrollen. Vi diskuterade lite att vi inte tyckte den var så fantastisk som alla sa, men otroligt vacker iaf. O det känns väldigt overkligt att jag har stått där o beundrat hennes säng, gått genom salarna på slottet o även blivit utskälld av en stadig o bestämd vakt pga att jag gick barfota...vilket är helt förbjudet inne på slottet i Versailles=/=P
Gud vad jag längtar tillbaka till Frankrike, jag spenderade fem dagar där för två år sedan o jag blev så kär o måste se till o åka tillbaka snart, det har gått alldeles för lång tid nu. 
Men gårdagen innehöll oxo mycket prat om kärlek, framtid innehållande barn eller inte, drömmar om hus o torp o även en massa "fönstershopping" via internet på vår gemensamma passion skor o klänningar!

1 kommentar:

Daisy o Carl sa...

Frankrike är aldrig fel :D