fredag 17 juni 2011

I'ld love to wear a rainbow everyday and tell the world that everything's okay..













Det är nånting med regnbågar o dess färger som får mig att le (vilket behövs nu väldigt mycket, därför lite overload med bilder=P) Jag har alltid, ända sen barnsben fallit för dess nyanser o då i de starkaste kulörerna... Allt som har dessa färger drar mina ögon till sig o jag känner att jag vill oxo ha...vare sig det är blommor, hår eller ett regnbågsmålat hus "Japp, give it to me!!"=P  Nån gång, om jag nu hittar mitt lilla hus nånstans med en liten veranda o gärna ett litet torn jag kan sitta o måla i(jag vet, dreeeaaam ooon), man iaf då ska jag måla en trapp i regnbågens alla färger, eller en vägg...eller en säng..ja ni hör ju, att komma in i mitt framtida hem kommer att vara som att gå mitt i Pride paraden=P Haha..
Ja ja..pride eller inte...fint är det iaf!
Bilderna kommer från pinterest.com o weheartit.com

Inga kommentarer: