torsdag 9 juni 2011

I'm loose..


Jag sover inte mycket nu för tiden, i början av förra veckan kändes det skitjobbigt o ja var sjukt trött o blev sen sjukt sjuk=P...men efter torsdagen o att jag tagit itu med det som gnagt i mitt huvud en längre tid, alltså att jag talade om för Nisse att jag inte ville längre, så släppte det mesta. Jag tror nästan det var därför jag blev sjuk, alla spänningar släppte o jag slappnade av. O nu sover jag desto mindre, är trött i o för sig, men inte lika trött. Jag lever på någon slags överskottsenergi tror jag, känns som om den har legat o grott o väntat inuti mig sedan februari nån gång o nu är den lös o hela jag är så avslappnad som jag kan bli.
Ooops..nu håller jag på o bli sen till jobbet. Ovanför ser ni två bilder jag tog i måndags på självaste nationaldagen..inte för att det har något med bilderna o göra men ändå..pinsamt nationaldagsfirande btw i Sverige??!! Tacka vet jag Norge=P

Inga kommentarer: