fredag 17 juni 2011

Where dreams go to die..

En låt för dagen, som borde (eftersom det är fredag)kännas lätt som en fjäder precis så som bilderna i förra inlägget gör...men av någon anledning har tårarna trillat ut ur ögonvrån i en stadig ström idag!=( Jag fick gå undan några gånger på jobbet, för det känns lite konstigt o gråta helt öppet...men en del kunde jag inte undvika att visa.
Jag vet inte riktigt vad det var som hände, var på bra humör i morse sen bara vände det o nu känner jag mig lite smått utmattad.=/ Men förhoppningsvis vänder det, då jag ska iväg till Kim o planera för ett litet projekt vi ska dra av i morgon, hon jag o JonE..=P
Sen ikväll ska jag vidare till någon jag börjar tycka väldigt mycket om o som jag spenderat väldigt mycket tid med på sistone!=) O till er som tycker att jag går snabbt framåt efter det senaste förhållandet, kan jag hålla med till en viss del. Men jag började fundera på mina känslor o över det förhållandet för längesedan, men jag fungerar så...att jag bearbetar ett förhållandes slut under tiden jag fortfarande är tillsammans med den personen..iaf om jag tycker om den personen väldigt mycket.
Det låter hemskt jag vet, men jag vill vara säker på att jag tar rätt beslut, efter ett antal förhastade beslut i mina yngre dagar...(jösses, plötsligt var jag hundra år=P)
Jag vet inte varför jag förklarar mig här för, då jag egentligen får göra precis vad jag vill med mitt kärleksliv...men lite så ligger det till iaf. Det lät väl mest bara rörigt som vanligt då jag håller på=P=)

Men iaf så hörde jag den här låten på radion idag o den liksom tog mig med storm. Fantastisk o rätt vemodigt vacker..

Inga kommentarer: