söndag 19 juni 2011

Maskeradgarderob o en texaskväll..

Fredagen spenderade jag först hemma hos Kim för att gå igenom våra garderober till lite olika teman inför lördagens projekt. Vi insåg snabbt att vi har garderober som är mer som en maskeradbutik än något annat=P..fast käpphästen fick vi låna med fasta instruktioner hur den ska skötas o ridas=P

 Kan ni se några teman???=P
 Sen så kom Peter in till stan o vi gick ner på Texas för en sen middag...jag VAR gladare än jag ser ut på bilden!=P Ser ju ut som jag har gråtit=/
 Peter däremot ser ju allt som oftast väldigt glad o fin ut=)

 Jag drack nån Smirnoff Ice o vi delade på jalapeno o cheddarsticks..
 ..som var hur goda som helst o slank ner väldigt snabbt...några fler i min mage=P
 Sen beställde jag kycklingquesadillas o Peter tog en Bacon o cheeseburgare..sjukt gott!
En fin kväll=)

Inga kommentarer: