söndag 5 juni 2011

Nya fynd..

 Igår då jag låg hemma o snörvlade, innan jag for ut till Forsa o förälskade mig i den lilla vovven, så bestämde jag för att gå en snabb sväng på en second hand butik för att förhoppningsvis pigga upp mig själv med något fynd. O det blev tre fynd=) Dessa två fina underklädslinnena, kan man annat än älska det vita med rosorna?? Kanske inte mina klockrena färger, men det var så fint så nu är det mina färger=P Det svarta kommer bli finfint med massa långa halsband o antingen jeans, kort kjol eller lång zigikjol...=)



 Sen hittade jag även den här lilla lila klänningen för fyrtio kronor! Det var storlek 34, men hallå stor storlek!!?? Satt ju perfekt på mig ju=) Den är från LOGG från början, vilket kändes otippat. Men den var helt fantastisk med små fina blommor o härliga fickor som gömde sig i den perfekt utställda kjolen. 

Ber om ursäkt för suddiga bilder=/ Kan nog komma någon mer bidl senare på den då jag är mer tillpiffad(o inte nyvaken) o kan vara med själv på bilden. 
Sjuttio spänn kostade hela kalaset sammanlagt o jag gick hem med lite lättare steg o ett leende på läpparna trots förkylningen.

Inga kommentarer: