onsdag 8 juni 2011

Ljusa sommarnätter ligger vid våra fötter o väntar..


Jag tror faktiskt att jag är tillbaka=) Ja, alltså att jag börjar känna mig hyfsat frisk igen menar jag. Det hjälpte att åka hem o sova bort det sista igår, idag känner jag mig mest bara trött som man brukar göra den här tiden på morgonen men det kan jag leva med.
Lite roligt, jag har fått höra att min lägenhet känns som nånting man brukar se på film.=) "Ja, men du vet då man ser då nån kommer hem till en konstnär eller liknande.." Det är ju inget jag försökt efterlikna, jag omger mig bara med saker jag tycker om o struntar i om de passar ihop, men jag tar det ändå som en komplimang.=D Jag är ju en konstnär...ah, va pretto det lät då, men om man har fått sälja nån tavla eller två då borde man väl få kalla sig konstnär eller hur?? Jo, det får man..så jag är en konstnär..eller en konstnärstyp på hobbynivå=P
Jag har fått tillbaka lite inspiration oxo, mycket tack vare den ljusa fina sommaren som ligger vid våra fötter o sen min kamera har en del med det o göra oxo faktiskt.  Då ledningarna mellan tanke o penseldrag på vita dukar inte riktigt vill sig som jag vill, då är det så roligt o enkelt med kameran o ta en bild o få den att bli precis som jag vill. Inte samma prestationsångest som då jag lägger första färgklicken på duken precis..
Nej, nu måste jag åka på jobbet. Fler inlägg kommer på eftermiddan, har inte hunnit med o förinställa några..

Puss

Inga kommentarer: