torsdag 2 juni 2011

Okänt svammel...

God natt...det är väl så man ska hälsa den här tiden va?? God morgon fram till tio, god middag fram till tre fyra, sen god kväll fram till tio på kvällen. Det är iaf vad jag hört på P3s "Någon som vet", så då får det vara sant. Men det känns fel, god natt säger man då man ska sova ju...?? Ja ja..skit samma..hej iaf..
Ja, jag är vaken än trots att jag jobbat som ett djur de här dagarna o sedan slutat klockan åtta ikväll, man kan ju tycka att jag borde ha gått o lagt mig, men icke! Istället har jag haft en väldigt trevlig kväll framför en väldigt bra film vid namn Unknown, med Liam Neeson o Diane Kruger i huvudrollerna. Lite nervkittlande o hjärngnuggande action o det är väl sällan dåligt med dessa toppnamn?!=)
Mycket som snurrar i mitt huvud nu kan jag säga, svaret som varit osagt ett tag börjar krypa sig fram på tungan sakta men säkert..men att säga ord man vet kommer att göra ont är inte lätt.=/
Nej, det får räcka för nu..mina ögon svullnar upp av trötthet o jag ser nog snart mer ut som en mullvad än människa ;)
Så jag säger god natt igen o den här gången menar jag verkligen god natt, som i att sov gott=P


Inga kommentarer: