fredag 26 september 2008

Bortkommen..

Fredagkväll o klockan är halv tolv o jag borde ha legat i sängen för längesen...mitt huvud bultar, det känns som att jag har ett skruvstäd runt skallen o det har satt sig längst bak i en av tänderna oxo..hoppas verkligen inte att det är en infektion eller något sånt utan att det försvinner med förkylningen.
Har varit in till Stockholm idag o träffat butikschefen på Indiska..supertrevlig tjej, kvinna ja vad man nu ska kalla henne...Jag trodde jag skulle kunna ha något att säga till om mina tider, men icke! Hon jobbar 8-17, men jag bad henne tänka på min restid ifrån Nortan (börjar jag åtta, får jag kliva upp 5!!) Då var hon så snäll att ge mig halv nio!!! Hahaha...ja ja, det blir bra ändå för jag slutar halv fem... Men det känns riktigt bra allt med denna praktik iaf...o på måndag börjar jag på Olika i Hudiksvall, som nog oxo kommer att bli bra....åker hem på söndag...
Nej, nu ska jag gå o lägga mig....känns som att min blogg går på tom tank just nu, men det löser sig nog...

Inga kommentarer: