måndag 29 september 2008

Sex helt enkelt...

Jag hade en liten fundering nu i sommar om det skulle ge mig mer kreativitet o energi om jag lät bli sex ett tag...?? Många kanske kan tänka....VAD?? Men jag tror det kan stämma...om man tar all den sexuella energi som man har inom sig o lägger den på något annat tex målar tavlor o liknande så tror jag det kan bli riktigt bra resultat...
Nu klarade jag ju inte av att hålla detta "celibat" särskilt länge...två månader typ, sen var det kört...haha..men tanken var ju god iaf...o lite kreativ blev jag där under tiden, sen om det berodde på bristen av sex det vet jag faktiskt inte...jag har i o för sig inte varit så kreativ efter mitt "återfall"...=P
Hur viktigt är sex egentligen...?? Är det lika för män o kvinnor?? VIssa män hävdar ju att de har mycket större sexdrift än vad vi kvinnor har..men där måste jag slå dom på näsan faktiskt...BULLSHIT!! Jag tror att det beror helt på personen i fråga..sen könet är nog skit samma....Jag kan ju mest se till mig själv o konstatera att jag är nog lika kåt som den gemene mannen i Sverige...
I ett förhållande då...är det så viktigt att man ibland måste ställa upp på att ha sex för husfridens skull?? Jag hade ett ex som tyckte det..Idiot, tyckte jag då, mest pga hur han uttryckte sig..men kan idag förstå själva poängen vad han menade..Klart att man ibland kan ställa upp trots att man inte riktigt vill fullt ut...men att säga till någon att de bör ställa upp just pga husfriden...Up Yours!!
Sen kan man väl säga att sexet inte är allt...men en stor del av ett förhållande är det visst!! Vi säger att allt fungerar jättebra, man kan prata om typ allt, man har roligt tillsammans osv...men i sängen så klickar det liksom inte...ja, vad händer oftast?? Man vill inte ha sex..iaf inte den ena partnern ibland bägge....man känner liksom inte den passionen eller gnistan som egentligen borde finnas där....o väldigt ofta tar det slut..ett förhållande funkar inte utan sex!! Det är iaf min åsikt..trots att jag har mina perioder jag med under förhållanden..då killen är jättesugen o är på en o jag helst av allt har lust att kasta en tidning o en toarulle åt honom o be han fixa det själv!!
Men riktigt så hemsk är jag inte utan jag kan nog lätta upp lite efter ett tag..men sex för husfridens skull....det kan du fetglömma!!

Inga kommentarer: