onsdag 17 september 2008

Ett glas blev tre flaskor..=/

Mums...=P
SkÅl!!=)
Fyllebild..=P


Morrn morrn....SUCK!!!


Igår var en riktigt bra dag....Jag ringde till Indiska på Hötorget i Stockholm o fixade så att jag får vara där i fyra veckor på praktik!! Jippie!! Så det blir tre veckor i hudik på Olika o fyra i Stockholm..


Sen på kvällen så var jag o Marre ute o gick en stund, sen gick vi till Lianda...vi handlade lite godis o ost o kex, sen gick vi hem till henne o kikade på Top Model o drack vin!!!??? Vi tänkte att vi skulle ta ett glas vin var bara( Marre var rätt duktig o drack inte så mycket), men jag o Lianda delade typ på tre flaskor!!! Kan ju säga att jag mår inte riktigt hundra just nu.......Usch!! Vet precis varför jag inte druckit så mycket i sommar..man mår ju inte särskilt bra dan efter...=/

Inga kommentarer: