torsdag 4 september 2008

Inte så mycket mer..

Den här dagen har varit min minst produktiva på hela veckan....skjutsade pappa till jobbet i morse vid halv sex...funderade på om jag skulle hålla mig vaken fefter det, men käkade frukost o la mig o sov i två timmar till.....Sedan klev jag upp o gick en promenad...blev bara tre km idag, men det är bättre än ingenting!! Så länge jag motionerar ca en halvtimme om dan så är jag nöjd!

Sedan var jag in till stan..skulle gå på Systemet åt min kära far, men glömde mitt leg hemma!!Pucko!! Jag har bara fått handla en gång utan leg där o det var då jag nyss fyllt tjugo o verkligen ville visa leg...fast jag måste ju säga att det börjar ju blli lite positivt att man får visa leg nu, det betyder ju att man ser ung ut..hahaha...
Som tur var jobbade min kusin så jag fick handla av henne...=) Är så stolt över att hon klarar allt så himla bra med tanke på omständigheterna...Hon har en jättefin lägenhet, hon jobbar så mycket hon kan o den lilla parveln i magen bara växer o växer... Ensam är stark!!(fast hon är ju inte riktigt ensam, men ni kanske fattar vad jag menar..)=)
Var på Apoteket för att hämta ut nytt recept, men det hade inte kommit..gaaaahw!! Jag har ju bara några dagar kvar på min medicin..o jag vet, man ska ringa tidigare, men det är ju lätt när de haft nedsatt personalstyrka under sommaren o inte kunnat ta emot en om man inte haft livshotande skador....=/
Sen åkte jag hem..har insett med tanke på mitt saldo på kontot att jag inte kan vara inne i stan så mycket, för jag har inga pengar att göra av med!! Fick hem en bok till skolan idag..250 spänn bort där...sen mat i två veckor i Nortan..minst 500 spänn..resa hem o tillbaka till bröllopet..har inte råd o köpa present till varken Yvette o Fakhri eller Annso som vi ska fira på lördag..o då går det pengar till maten..SUCK!! Har jobbat en del den här sommaren, men allt har gått åt till räkningar...bläääääähhhhh!!



Ja ja..det kan ju bara bli bättre eller hur..=)
Bjuder på en till bild sen idag...hahaha

Inga kommentarer: