onsdag 3 september 2008

Lyckopiller i musikform..

Just nu får de här låtarna mig på extremt bra humör=)...sen är videosarna(skriver man så??) grymt snygga o bra!!!
Först Pink med So What..kan man annat än att älska denna brud?? Grymt snygg, snygg stil, bra röst o gör (oftast) bra musik... Jag blir grymt sugen på att klippa håret kort igen istället för att spara ut det som jag håller på med nu...=/


Sen kommer Rhianna med Disturbia...sjukt snygg video måste jag säga...låten är helt ok..men helhetsintrycket är riktigt bra!!




Sen har vi Kat De Luna o Bhusta Rhymes med Run The Show...blir sjukt sugen på att gå ut o dansa då jag hör den här....så fort den kom på radion då jag jobbade så stod jag o dansa lite för mig själv, man kan ju helt enkelt inte låta bli!!!=)


Nu ska jag gå ner o ta reda på efter bakningen...klev upp jhalv åtta i morse o började baka..kommer lite bilder sen...bye bye..

Inga kommentarer: