lördag 6 september 2008

One last call..

Tjo...gårdagskvällen spenderades i Jättendal på North Trail MC...vi var ett par stycken som var där o festade lite...gick o la mig vid fyra i natt o sov typ två timmar...Blev väckt av två stycken som hade sex gång på gång i rummet bredvid..=/
Men allti genom en trevlig kväll...förutom att man borde införa alkolås på mobilen..!!!=O
Har varit väldigt seg idag...o jag behöver kanske inte ens säga att det inte blev någon marknad för mig i år...=( Ska ju åka vid elva i morrn bitti så då hinner jag ju inte heller o ikväll ska vi ut o käka för att fira vår lilla sessa Annso!!=) Sitter just nu påklädd i min leopardklänning från Forever 21 o har fixat hår o make...känns lite mycket för att bara gå ut o käka...men vadå, jag måste ju oxo få göra i ordning mig även om jag inte ska gå vidare på krogen...
Bilder från igår o ikväll kommer i morrn då jag kommer fram till Nortan...
Ha det gott

Inga kommentarer: