måndag 8 september 2008

Första dagen på terminen..

Ja då var vi igång...I morse träffade vi vår nya lärare Lena o gick igenom några detaljer inför det påbörjade läsåret...vi fick även höra att det finns en chans att vissa av oss kan få åka iväg på en liten resa till en vänort som Norrtälje har i Ryssland, den ligger på gränsen till Estland(tror jag hon sa)..Det skulle vara sjukt kul o åka dit, så jag hoppas verkligen att jag får åka!!=) Hur kul o se något som känns så okänt för en som Ryssland just gör...

Det var sjukt kul att träffa alla igen o det roliga är att det inte kändes som att vi varit ifrån varann i dryga två månader, utan allt rullade på som vanligt...=)

Vid elva kom den nya klassen o vi delades upp i grupper o gav oss ut på lite olika stationer för att göra lite teambuilding...vi skrev ihop låtar som vi ska framföra i morrnkväll efter vi lagat mat tillsammans, vi byggde drakar o försökte få dom att flyga, vi sprang en hinderbana o lite hjärngympa blev det oxo...riktigt kul var det, men det var riktigt blött kan jag lova eftersom regnet hällde över oss hela tiden.....=/

Våran lärare Göran gav oss instrunktioner inför hinderbanan..

Cecilia(ny) o Eldin(han o jag gjorde det mesta av hinderbanan, såg ut som dränkta katter efteråt)..

Malin(ny) stod o gömde sig undan från regnet..

Jag gick med halsduk runt huvudet i hopp om att hålla håret torrt, men lyckades inte så bra..=/

Här ser ni en del av hinderbanan..rätt krångligt o klättra på dessa då de var dyngblöta o snorhala...

Inga kommentarer: