torsdag 4 september 2008

Lite o göra..

Hittade den här sidan via prettyinpink.blogg.se o tänkte jag måste oxo prova o yearbooka mig själv...man laddar upp en bild, helst framifrån o där du inte har något som hänger ner i ansiktet, sen är det bara o välja årtal så får man lite olika stilar...kolla in mina..haha
Här är bilden jag laddade upp..



De här tre sköna bilderna är från 50 o 60 tal...nog för att jag älskar de årtiondena, men jag måste säga att jag är glad att jag inte levde då..iaf om jag var tvungen o se ut såhär..haha..inte mina bästa stilar precis...


Under 70talet inspirerades jag av Diana Ross=P..mitt kort är lite för stort för att det ska se riktigt bra ut..men men

90talet..hårsprayen hänger kvar från 80 o tjusig är man eller hur??

Här är jag år 2000..snacka om Kelly i Bevvan wannabe..haha, men jag har ju alltid viljat prova på o vara blond...=P

Japp..såhär kul kan man ha det då man har lite tid över..det går att göra för killar oxo.. Nej, nu ska jag nog göra något lite mer vettigt tror jag...

Inga kommentarer: