torsdag 11 september 2008

Monster i rören...

Idag har jag varit nere hos Lianda o varit sällskap åt henne då hon tvättar..hon vågar inte vara nere i tvättstugan(i källaren) själv...Hon tycker det 'r så läskigt med såna där utrymmen o alla rör o grejer...lite sött måste jag säga=) Hon stod med ryggen emot mig idag o jag drog i en vagn så det lät lite...o hon skrek rakt ut!! Haha..men det är inte så lätt...


Sen har vi suttit o pratat en hel del o lekt lite med kissekatterna....Gick en liten promenad sen innan vi skulle vara på Culinar(samma som Mobergs) på ett möte för alla nya studenter, där de bjöd på lite mat o hade lite info om grejer som typ försäkringar o jobb o studentförening mm.. Enda anledningen till att vi gick dit..var maten=P




Tror jag håller på att bli förkyld..är alldeles frusen o har ont i kroppen..var tvungen o sova en haltimme då jag kom hem..hoppas det går över!!

Pyret leker i blomkrukan hos Lianda..=P

Pyret upptill o Polarn nertill(han rev ned blomkrukan sen så den gick i tusen bitar=/)

Så här fint väder var det idag då jag var ute o gick...helt underbart!!

Inga kommentarer: