måndag 1 september 2008

Wonderful world...



Den första september är det idag o nu tycker man ju att hösten är här...den har ju känts redan i några veckor men i o med september blir det höst för mig iaf.... Men idag har det varit riktigt varmt, nästan chockerande varmt om man tänker på hur det varit den senaste tiden, så sommaren verkar göra några små nervryckningar innan den ger upp helt...

En annan grej som är höst för mig är, Hudiksvalls Marknad som är i helgen 5-6 september...skolorna har då börjat(iaf de flesta, jag börjar på måndag), det är oftast lite kyligare luft o träden har börjat få skiftningar i sina lövkronor.... O det är faktiskt med förtjusning som jag möter denna årstid, just när löven ändrar färg o innan de faller så tycker jag att det är så himla mysigt o vackert!!! Jag känner lika här som jag gör på våren då träden får sina första knoppar o börjar slå ut o grönskan syns på lite olika håll...det är så att man får rysningar....=)


Nej, jag måste säga att just nu är livet helt underbart!!!=)

1 kommentar:

Anonym sa...

vacker bild