tisdag 30 september 2008

Sämre..

Har alltid sagt att man inte bör gå ut o gå eller träna då man är förkyld, men har blivit tillsagd att promenera kan man göra i lugnt tempo...Jo men visst...gick ut o gick i morse o nu är jag sämre!! Gick hem från praktiken idag pga ont i huvet o kroppen!! Aj aj aj...inget bra där!! Konsekvensanalysen stämde inte riktigt!
Konsekvensanalys..jag gillar det ordet..=P Det är något jag verkligen måste jobba hårdare med!! jag har ju en förmåga att agera innan jag tänkt på vad mitt agerande kommer att innebära, vilket ibland kan sluta bra o i många fall mindre bra... Fast jag har varit med om mycket kul pga mitt impulsiva beteende...haha...
Hopp...fattiglapp är jag oxo...suck...jag strulade till det med CSN ju o nu väntar jag otåligt på mina pengar som aldrig tycks komma...tur på sätt o vis, annars hade jag nog handlat upp allting på Olika..=P
Nej, nu ska jag ta o dra mitt förkylda o trötta o väldigt frusna lilla jag i säng..
Natti...
Pst...Desperate Housewives var tillbaka i rutan ikväll, lika bra som förr...i morrn är det Grey's Anatomy...Weeeihh...

Inga kommentarer: