måndag 22 september 2008

Strul..

Min telefon strular fortfarande..förstår inte varför jag inte kan föra över bilder från bröllopet=(..hmmm...
Idag hade vi första lektionen angående vårt nya block som handlar om coaching....vi fick även testa på att cocha varandra litegrann..det är ganska förvånande hur mycket som kan komma fram genom att en person ställer frågor som "Vart står du nu?" Vad är ditt främsta mål?" "vad hindrar dig från att komma dit?" Det ska bli riktigt kul o fortsätta med detta!!

På lördag ryktas det om att vi är bjudna på cocktail party hos Lianda..det är hon o Karin som tycker att vi behöver lite lyx o flärd i tillvaron...dom har hållt på fixat med inbjudningskorten idag, så vi får nog dom i morrn..=) Ska bli kul, men är lite osäker vad jag ska ha på mig dock....=/
Mådde lite halvtaskigt på eftermiddagen..ont i huvet, mådde illa o vimmelkantig..så jag gick hem o la mig o sov i två timmar!! Sen stack jag ut o gick/sprang i en halvtimme drygt..känner mig lite stolt att jag stack ut trots att jag inte känner mig helt hundra...

Kanske jag kan se så här bra ut nån gång i framtiden...?=)

Nu är det säsongspremiären av C.S.I..weeeihh..det kommer tillbaka sjukt många bra serier i rutan till veckan...=)

Inga kommentarer: