onsdag 27 april 2011

And..aaaaction!

Vissa blir ibland förvånad då jag säger att jag gillar action, men jag gillar inte all action..långt ifrån. Men eftersom jag skrev om Jason Statham för några inlägg sedan, så tipsar jag om fyra av hans filmer som jag gillar:
 Baserad på en sann historia o är även en omfilmatisering av en film som gjordes på 60 eller 70talet har jag för mig. Riktigt bra film!

 Den här kan väl inte många ha missat! Eller?? Fantastisk, älskar blandningen av action o komedi o sättet den är filmad på.
Den här har lite liknande fomrmat som Lock, stock.. o är fantastisk även den!

 Det här är en lite udda film, han får nån drog i sig som gör att han hela tiden måste hålla adrenalinet uppe annars dör han. Vilket ger upphov till en rad olika galenskaper eller vad man kan kalla det=P
Jag gillade den iaf..väldigt mycket!

Så nej, jag är inte bara för romantik o disneyfilmer..haha...=P

Inga kommentarer: