fredag 8 april 2011

Friday I'm in love..

Så var det äntligen fredag igen, så som vi har längtat eller hur?? Vad ska ni hitta på i helgen? Jag hoppas innerligen varje gång på kommentarer här o blir lika glad varje gång det kommer någon!=) Vill ju liksom veta mer om vem som läser min lilla blogg?? Snälla då...=)
Jag ska iaf gratta min käre storebror som fyller 31 i morrn, ska försöka hinna med o kolla in Samlarmässan här i stan o se om det finns något roligt där, jag ska iväg o bowla o ut o käka med några från jobbet, ska försöka hinna med o träffa älsklingen o sova någonstans där mitt i alltihop=/ lite körigt känns det som, men det blir nog en bra helg!=)
Lite fredagspepp är väl lagomt va? O vad passar bättre än The Cures låt....=D

1 kommentar:

Jessica R. sa...

Japp det är äntligen fredag :) själv så ska man jobba. vad ovanligt eller hur? ;)