måndag 25 april 2011

Påskdagskvällen..

 Igår spenderade jag nästan hela dagen ute på Nisses gräsmatta o lät solen värma min trötta kropp..helt otroligt vilket väder det har varit i påsk alltså!!=D
Sen grillade vi lite hamburgare..
  ..tog en öl eller två=P
..o knatade sedan iväg hem till Angelica o Andreas som skulle ha fest ikväll..
        Där satt de på uteplatsen o glassade med nåt gott o dricka.. Karin till höger o Angelica till vänster=)
 Andreas var väl inte jätteöverlycklig över min kamera=P
 Sen skulle de till o grilla..Claes blev grillmästare..
 Pelle var oxo med=)
 Hittade ett sånt fint kort på värdparet att jag bara måste fota det..=)
 De högg in på maten..
 ..o Rikard dök upp glad som få=)

 Åkte tydligen på en släng av minnesförlust igår, satt o pratade med den här supertrevliga killen som fyllde år dagen till ära oxo..men kan inte för allt i världen komma ihåg hans namn=/
 Men han var gullig nog o knäppte kort på mig o älsklingen=)
 Angelica på bra humör=)
 Finast..
 Så blev det lite kubbspel

 Det kom lite fler folk som blev vår publik..
 Elinor o Angelica hade taktiksnack=P
 Jag kunde inte låta bli o knäppa kort på mig o Nisse=P
 Sen framåt tiotiden så gick vi ner till Nisse igen, nu skulle vi snart gå på Bygdegården för lite partaj o livemusik..(eftersom jag inte har någon blixt på kameran längre så blir det lite färre kort o med lite blandad kvalitét, mobilkameran fick rycka in)
Claes såg väldigt bra ut i Natalies glajjer=P
 Så gick vi till Bygdegården som ligger typ femtio meter från Nisses hus..där var det redan en hel del folk.. 
  Väl inne så var det full fart på båda band o folk..
 Jag sprang på vackra Lillebill o bytte några ord..
  ..sen dök Lars o David upp i vimlet=)
 Fina Thomas var där, som jag för några veckor sedan inte hade sett på flera år.. o vi träffades ute o pratade lite o undrade vad den ena gjorde osv..efteråt så visar det sig ju att han bor granne med Nisse o har gjort det hela tiden vi varit tillsammans=P Vi har bara lyckats missa varann hela tiden.
Fråga mig inte vad Nisse gör på den här bilden..haha..
 De började snacka som grabbar gör..=P 

 Underbar..
 Puss..
Så gick kvällen mot sitt slut o vi gick hem för o sova..
 Det var den påskhelgen det..

Inga kommentarer: