söndag 24 april 2011

Påskafton..

 Lite bilder från gårdagen, med början hemma i Rumsta på påskmiddag..
Vilda fick välja kläder då blev det Hello Kitty klänning, keps o gummistövlar..riktigt stiligt=P Hon hade även fått en fin docka av mina småkusiner som var uppe på besök från Stockholm.

 Trendigt värre..haha..sötast iaf.
En liten påskhare satt i fönstret..
 Så gjorde vi i ordning maten..ägg såklart.. 
 o köttbullar bla..
 Påskdukning..
 Adde lekte med Vilda..
 O Bella hade klädbekymmer, hon bytte om fyra fem gånger innan hon var nöjd..undra hur hon blir då hon blir äldre=P
 Sune våran katt som inte riktigt verkar förstå att han ska vara vit o grå..inte helgrå..=P
 Min kusin Sara(närmast) o hennes flickvän var oxo på besök..
 Inte världens bästa bild, men gott var det iaf..helst laxen!
 min farbror Mats-Erik..
 Pappa, Tias o Elin..
 Sen blev det lek med Vilda igen=)


 o studsmattan invigdes för i år..

 Sen sa hej då o for hem o bytte om för att gå vidare till Kim för lite partaj..
..o såhär såg jag ut, en lite bättre bild än den jag la in igår..älskar strumpbyxorna!
 Vi spelade lite spel..Johan o Kim..
 Erik drack kaffe o Calle kikade förbi efter en promenad..
 Jag drack mousserande vin med jordgubbar..mums..
 Vi spelade Med andra ord..

 Jocke var oxo med.. 
O Bea kikade förbi men ville inte gärna vara med på kort..=P
Vi tjejer spelade beercup..tror jag det hette iaf..
 O grabbarna tittade på.. 
 
 Bea åkte ut först o jag vann=D
 Sen fortsatte vi till August..där jag sprang på lite folk jag kände..
 Glada Glenn till exempel..=)
 ..o hans kompis Bulten som fyllde år o hade ett par riktigt hemska brillor på sig=P
 ..jag lyckades elda upp lite av mitt hår på ett värmeljus=P=/
 Träffade fina David som kommit hem från fyra veckors jobb på kryssningsfartyg i Bahamas i går...
Sen träffade jag oxo fina Sandra o hennes kusin..
Riktigt trevlig påskafton med massa fina människor=)
Nu ska jag o älskling bege hos hem till honom för lite sol o käk...o ikväll blir det party igen=P

Inga kommentarer: