onsdag 6 april 2011

Inte ensam??

Har spenderat två eftermiddagar hemma hos Kim nu o donat med väggmålningen, därför jag inte hunnit med o blogga nåt=/ Är dödstrött oxo o skulle behöva sova ett dygn känns det som... Ikväll blir det en paus från garderoben o ett litet ryck här hemma tror jag o en tidig sänggång som det känns nu.
En lite knepig grej jag har börjat känna nu den senaste tiden är att jag inte är ensam hemma då jag kommer hem! Jag brukar ofta sjunga lite för mig själv då jag kommer hem, kanske inte alltid den vackraste typ av sång o jag har hindrat mig flera gånger för det känns precis som att det är någon mer än jag i min lägenhet. Vilket det inte är egentligen såklart, ingen riktig människa iaf=/ Har även vaknat flera gånger på nätterna o känt det som att någon tittar på mig. Från början var det itne så störande, men nu har det börjat kännas lite annorlunda....=S
Ja ja..nu måste jag skynda mig iväg. Kom sent till jobbet igår, kan inte göra det två dar i rad.
Bild: Pinterest

Inga kommentarer: