fredag 1 april 2011

FAN..

Jag vet inte hur det gick till, men plötsligt vände det o jag mår skit!? Orkade inte vara kvar hos psykologen hela tiden ut idag, för jag hade inget o säga...tårarna bara rann. 
Insåg att jag ljuger oxo..för henne o för mig själv. Jag har egentligen en hel del o säga, för det är ju tusen tankar o känslor som snurrar inom mig som får mig att känna såhär..men jag får inte fram orden.  Kör med min gamla taktik, pratar jag inte om det så har det inte hänt o då finns inga problem!? Smart eller hur?? Inte så mycket...men jag lyckas inte få fram nåt!
Jag orkar inte det här..
Jag missade tiden hos läkaren igår oxo, då jag skulle diskutera att eventuellt byta medicin eller öka dosen eller liknande..men då sov jag!=/ Bra där..
Det blir inte roligare än såhär nu, lyckan för att helgen är här är som bortblåst just nu...känner ingenting mer än att huvudet gör ont av alla tårar..men å andra sidan vad mycket jobbigare det vore om det var måndag=/

Ska lägga mig o försöka sova nu..kanske återkommer senare med något gladare inlägg..håll tummarna!

Inga kommentarer: