fredag 29 april 2011

Jag låg i mörkret, men plötsligt såg jag ljuset..

Hjärtat har gått på högvarv idag o svetten har varvats med frossa=/, så jag kan nog säga att jag inte mår toppen! Men äsklingen kom förbi på eftermiddagen o såg att jag såg glåmig o hängig ut o fråga om jag hade ätit, "nope inte på två dar typ", var mitt svar. Sagt o gjort o vi gick iväg för att käka thaimat, "för så kan det ju inte vara du måste ju äta!" "Ja, det måste jag, har bara inte orkat..."
Men först svängde vi förbi en second hand mitt i stan som jag inte besökt på flera år..älsklingen vet hur man får mig på bättre humör, thaimat o shopping(o dessutom billig shopping=D)
Gjorde några fynd, som jag visar upp i morgon..men här är en liten sneakpeak i påsen=P

 Thairestaurangen som heter Bangkokkajen, ligger som namnet påtalar vid kajen här i stan o är lite kitschigt inredd precis som det flesta thairestauranger är..jag skulle faktiskt kunna tänka mig den här girlangen hemma hos mig..haha..jag o thailändarna=P
 Vi delade på en femrätters för två, jag åt för en o en halv tror jag=P Tips från coachen bara, om ni inte ätit mer än nån macka på två dar, börja inte med o vräka i er thaimat=S Haha..krävs väl inget geni för o komma på det..men men..
  De har ett litet altare framme vid kassan..där man kan tända rökelser o offra kex??=P
 Älsklingen var på glatt humör o tyckte det var varmt..
..medan jag frös o hade halsduk på mig=/
Såhär kan jag se ut en dag då jag är sjuk..tights från KappAhls barnavdelning, linne Gina Tricot, omklippt tisha från Dressman(?!),  munktröjan är efter storasyster o storebror..magväskan, japp, ni hörde rätt..
..MAGVÄSKAN..haha..den är från Beyond Retro o fick göra sin jungfruresa på mig idag..den har bara legat i garderoben i ett år typ=P

Inga kommentarer: