lördag 30 april 2011

En något kall dagens..

Var tvungen o ge mig ut för att hitta nån present till kära mor som fyller år idag...hon o kungen...grattis till er båda=P Men pussar o kramar får bara mamma...Calle G har nog fått nog av pussar o kramar ;P
Iaf så såg jag ut såhär iaf..har på mig ett av fynden jag gjorde igår på secondhand, klänningen som kostade mig bara 30 kronor! Knäppte kort i den fina trappuppgången som hör till huset bredvid min lägenhet, så himla fin..=)
 Skinnjackan är från HM Divided likaså körsbärsbroschen, halsduken från Silja TaxFree..
 Strumpbyxorna är från Lindex..skorna HM..
 Korset har jag köpt på Panduro o tagit en kedja som jag hade hemma till...
Det blev en snabb runda på stan, så jäkla kallt...klassisk sista april!=P Känner mig inte helt hundra ändå, mitt stackars pickande hjärta=/

Inga kommentarer: