måndag 4 april 2011

Sunny afternoon..

Idag efter jobbet packade jag ihop lite grejer o promenerade till Kim, för att jag skulle börja med ett litet målarprojekt i hennes garderob. 
Solen sken o jag behövde inte ens ha jackan på mig..underbart!=D Såg lite vårtecken kika fram i en rabatt, nu hoppas jag bra på långvarig värme så att snön försvinner!

  Sprang även på den här söta lilla krabaten som var hur gosig som helst!=)



 Det här är en liten smygkik på vad jag började med idag..ha överseende med att det är en skiss o att jag inte hade något sudd med mig idag!=/ Så den är långt ifrån klar, men ska fortsätta i morrn o bilder kommer då det är klart! Känner mig rätt positiv till det hela trots min prestationsångest=P
Men det är en kvinna i helfigur iaf, o det ska till lite grejer runt om oxo o det ska målas i konturerna. 
Är medveten om att det syns dåligt...=/

Inga kommentarer: