tisdag 27 november 2007

Bruce Dickinson..watch out!!!

..fan va mycket musik kan göra!! Jag kan känna att ibland kan musiken hjälpa mig att komma i håg vem jag är..låter kanske konstigt, men lyssnade på min mp 3 på bussen hem och det var rock som ekade ut ur lurarna... Jag är på så jäkla bra humör nu!!!
Metallica är en av favoriterna och jag var och såg dom i somras på Stadion...shiiiit vilken upplevelse!! James Hetfield är ju så jäkla snygg!! Och dom var så jävla bra hela spelningen ut...kommer aldrig att glömma!!
I sommar är det dags för Iron Maiden, det ska bli riktigt kul!! Min svägerska har ju festat me hela bandet för något år sedan...så avundsjuk!! Men vi får väl se om vi lyckas då, hon har ju mail till managern..vem vet!! Skulle inte vara helt fel och träffa Bruce heller...=)
Nu är det dags för krubb!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej! Visst höjer rock stämningen när man åker kommunalt. =) Ju tyngre musik i lurarna, desto lugnare blir jag när jag befinner mig bland "folk" i rusningstrafik. /Raz