söndag 4 november 2007

Varmkorvs boogie...

hej alla nattugglor....
precis hemkommen ifrån Mobergs...japp d blev en tvådagars i helgen...hehe...var så jävla less tidigare att ja kände typ att ja inte hade ngt val än att gå ut o festa!!! O tro d lr ej...d hjälpte faktiskt!!! Sitter just nu o käkar varmkorv...utan bröd=(..va gör man då om man e fyllehungrig??!!
Gick ut me Marre, Lianda o några kompisar till henne...har haft riktigt kul...men blev inte så full som ja hoppats, kanske låter dumt...men ja ville verkligen supa skallen av mig ikväll.....men så blev d inte!! Höll mig ganska lugn i kväll me....mycket fler fina grabbar att titta på iaf...=)..ja fick höra att ja var snyggast på hela stället!!!hahaha...alltid kul o höra!!! först då vi kom dit så ryckte en kille tag i mig o började dansa typ bugg=)...skitkul...älskar sånt...
Ja o Marre höll i gång på dansgolvet nästan till stängning...vi har insett att vi kommer nog att vara sist kvar ute på nyår i Sälen...men inte gör d ngt..nån ska ju vara d oxo...=)
Ja...höll på o glömma...då ja gick för att hämta ut min "borttappade" jacka i dag på Mobergs...en skitgullig kille som jobbade... så fick ja en fribiljett, som plåster på såren...hahaha...perfekt för ngn me en så tunn plånbok som ja!!!!=)
Surrade lite me en kille tidigare...en som ja fick lite försmak på i fredags....hmm...känner ett litet sting av nyfikenhet måste ja säga...hehe
Naaahw..fick just världens gulligaste mess av lilla Marre...hon e ju för go den tjejen!! ( ett försök till göteborgska)...
Har även fått en så fin kommentar av Jenny på mitt förra inlägg.....känner mig så glad över att ja har så underbara människor i mitt liv!! Alla tjejerna (Marre, Lianda, Karin, Jenny, Jasse, Liselotte)....sen finns d ju några till oxo..;)....ni gör alla så att mitt beslut att flytta hit, förmodligen e d bästa ja nånsin har gjort!!!!!!!!!
Till syvende o sist, ett litet citat.....
"För att bli jämlika måste vi bli dem vi egentligen är
och vi kvinnor blir aldrig jämlika kvinnor
förrän vi älskar varandra."
/Jill Johnston


Go natt allihopa

Inga kommentarer: