måndag 12 november 2007

En händelsefylld helg...

...om en helg börjar me feber o brandbilar...stanna då inne den resterande delen...
Ja avslutade nämligen helgen me en vurpa som gav mig en krsftig stukning!!! Tänkte först inte gå till läkaren, men efter lite pushar från mina nära...så boka ja tid på hälsocentralen, som otroligt nog visade sig ligga här på campus!! Men ja klarade inte av att gå dit så Memet kom o skjutsade mig...hela 50 meter!! E man inte för ynklig säg..
Läkaren tittade på min fot i tre minuter, innan han bestämde sig för att skriva ut en remiss till röntgen....han trodde att d eventuellt va ngt ben i den som var brutet!!?? Ja fick ta sjukresa ner till akuten o fick röntga min fot...sedan efter ngn timme, kom läkaren o sa att d var som tur va inget brutet..(lättnadens suck!!)men ja har fått en kraftig stukning o bör stanna hemma o vila ngn vecka, fick ju självklart ett par kryckor som ja ska hoppa runt på...
Ja hoppade på dom ifrån akuten o hem...grymt jobbigt o hoppa på kryckor i uppförsbacke!!! O d e ju en liten bit hem hit...men men, d gick ju bra..
Ja ja..d hade ju kunnat sluta värre, d här går ju ändå över rätt så snabbt..
Marre kom förbi igår me en liten krya på dig-present...ett örngott där d stod Puss o Kram...så söööt!!
Nu ska ja lägga mig o vila lite...
Hej då..

Inga kommentarer: