onsdag 28 november 2007

Snabba vändningar..

..hemma idag, fick en tid hos läkaren vid halv tre...sköterskan som jag pratade med lät lite irrterad över att jag fått så dålig info om hur jag borde göra...det visade sig att jag borde ha bandage tills foten känns bra...oooops, jag som gått utan i flera dagar och dessutom i flera timmar i sräck!!
Ja ja, får väl se vad läkaren säger..

Marre sticker till Göteborg ikväll..hennes praktik var ju inget bra så hon försökte byta till ett annat ställe i Sthlm, men det gick inte....så nu ska hon tillbaka på sitt gamla jobb och praktisera där..Kommer inte att träffa henne förrän den 16 december!!! Hallå man får ju abstinens av bara några timmar!! Tur att jag har Lianda, Karin och dom kvar iaf...

Lämnar update efter jag varit hos läkaren..

Inga kommentarer: