söndag 4 november 2007

.....morrn morrn....

...har nyss vaknat...mmm, just d.. o klockan e halv två!!!! drömde en sån skum dröm, men ändå härlig...drömde att ja träffa en kille, som ja bara föll pladask för på en gång...så jäkla härlig känsla!!!!


Irritationen har lagt sig nu sen igår.....d känns i stället ganska bra....ja vet ju hur allt ligger till nu, o d passar mig som handen i handsken....ja ska inte tillåta ngn att göra mig förvirrad igen....ja vet va ja vill o därefter ska ja handla.....


glömde bort att sätta ut typ en av de "bästa" bilderna sen i fredags, så här e den...d e ja o en kille som heter Patrik...snygg va??
Nej, nu ska ja cykla iväg o köpa pizza åt mig o Marre...den sista innan praktiken....
ha d gött..
Min vilja ska forma min framtid
Om ja lyckas eller misslyckas
ska inte bero på någon annan än mig själv.
Det är jag som är kraften, jag kan röja undan alla hinder framför mig
eller gå vilse i labyrinten.
Mitt val, mitt ansvar-vare sig jag vinner eller förlorar
är det bara jag som har nyckeln till mitt öde.
/Elaine Maxwell

Inga kommentarer: