tisdag 6 november 2007

En tomhet som ja inte förstår....

Klockan e elva...snart iaf...
Andra dagen på praktiken e förbi....den gick rätt snabbt, men som i en dimma...
Trött som få då ja vaknade....men ja tog mig upp...min badrumslampa paja, så ja fick sminka mig i ett halvdåligt ljus i köket..resultatet blev lite halvdant...men men så e re.....
När ja klev ur tunnelbanan, kände ja en klump växa i min mage...ja vet inte riktigt varför....men ångesten kom igen...resten av dagen spenderade ja i ett konstigt rus lr va man ska säga...huvudet snurrade, ja fumla me d mesta....ja var nära o svimma ett par ggr...vet inte vad som står på...
En till skum händelse idag...denna gång me en svensk/afrikan...han frågade mig om priset på en sko, även fast han kunde se d hur tydligt som helst....ja sa d till honom ändå...o han undrade om d var ngn rabatt, o ja sa nej..han ba, jo lite...ja sa tyvärr.....då tog han tag i min arm o typ smekte den o klämde lite o sa typ att "maybe you come to Mocambique??" Ja sa nej..o gick fort därifrån...han fick mig verkligen att må illa....va e d för fel på karlar??? E ja en freakmagnet lr va e d frågan om?? Va e d som gör att dom tror att dom har rätt o ta i mig..lr knäppa kort på mig??
Sånt gör mig SÅ jävla förbannad!!!
Måste sova nu...undrar va som händer i morron då....från vilken världsdel kommer nästa äckliga karl?? Vem vet, han kanske e svensk....
Ja känner mig helt tom....kan inte förklara d hela.....ja e ju ändå glad...fick besök ikväll..=)..ja vet ja sa att vi inte skulle träffas..men vad göra???
Äsch...
HEJ DÅ

Inga kommentarer: